شرایط بازگردانی کالا در مجموعه گلدن لوکس
بهترین محصولات دنیا هم به احتمال 01/. درصد ممکن است دچار نقص و اشکال شوند. با اینکه این احتمال بسیار کم است، اما باز هم بایستی از قبل، اقداماتی را برای آن لحاظ نمود. تا در زمان رخ داد، به راحتی با آن مشکل برخورد کنیم. کالاهای دیجیتال از جمله پلی استیشن و ایکس باکس نیز ازین رویه مستثنا نیستند. در واقع شرکت های وارد کننده این محصول از جمله مجموعه گلدن لوکس، با ایجاد رویه بازگردانی کالا همواره تلاش می کنند تا شرایط مطلوبی را برای مشتریان خود فراهم کنند.
ارائه تخصصی خدمات پس از فروش
رویه بازگردانی کالا در مجموعه گلدن لوکس شامل دو نوع فرایند خدمات پس از فروش می باشد. در واقع محصولات به انتخاب مشتری همراه با گارانتی و یا بدون گارانتی در اختیار افراد قرار می گیرد. به این ترتیب در شرایطی که مشکلی برای محصول به وجود بیاید به دو روش با آن برخورد خواهیم کرد.
روش اول_همراه با گارانتی:
در صورت وجود گارانتی برای محصول؛ طبق اصول مندرج در بند گارانتی، اقدامات لازم انجام می گیرد.
روش دوم_بدون گارانتی:
در این شیوه از خرید برای محصولاتی نظیر ایکس باکس و پلی استیشن، 7 روز مهلت تست به مشتری داده می شود. شما طی این مدت می توانید تمام بررسی های مورد نظر را بر روی محصول خود را انجام بدهید و از سلامت کالا اطمینان حاصل کنید. در صورت وجود هرگونه ایراد و یا خرابی می توانید کالای خود را مرجوع کنید. سپس محصول مورد نظر از سوی مجموعه مورد بررسی و تست قرار می گیرد.
- اگر کارشناسان مجموعه گلدن لوکس تشخیص دهند که ایراد موجود به علت خرابی دستگاه است. سفارش فعلی شما کنسل و سفارش جدید با همان مدل دستگاه و مشخصات، جایگزین و برای شما ارسال می گردد.
- اما اگر نظر کارشناسان مبنی بر این باشد که علت خرابی بر اثر ضربه فیزیکی، نوسانات برقی و یا هر گونه آسیب بیرونی باشد. مسئولیت خرابی دستگاه بر عهده مشتری است و مجموعه گلدن لوکس هیچ گونه تعهدی نسبت به آن ندارد.
در صورت تمایل خریدار: کارشناسان مجموعه گلدن لوکس در شرایط تعمیر پذیر بودن دستگاه، با هزینه مشتری محصولات دیجیتال را بررسی و تعمیر می کنند.